Happy Holiday :D




Hello Pepol .


Hari nie hari jumaat . Hari last semester satu . Tadi ambil result exam semester satu . Resultku pun boleh lahh cukup-cukup makan . Heee . Besok bermula sudah cuti dua minggu . Dui boringg nya tue kann ? Maybe aku tudak seboringg kamu . Aku spend time holiday dengan family pergi Labuan sanaa . Hope holiday nie jadi holidayy yang paling best dan tidak memboringgkan . Macam mana pulak dengan kamurang ? Kamu holiday pergi mana ? Harap kamu enjoy n happy denga holidayy kamu :D . Saya akan merindui kawan-kawan , kelas , cikgu *kunun lahh* . heee . Hari isnin nie bertolak sudak aku pergi Labuann . Doakan saya selamat pergi dan kembali yaaa . Sekarang nie pening-pening sebab maw beli ole-ole apa untuk kawan-kawan . Belum jalan lagi , sudah a lot pesanan yang di list kann . Hahaha . Bhaa okay larr blogger . Malas sudah mahu membebel . Lagi pun tidak ada idea sudahh nie mw cerita . Hee . Byee Pepol .


#p/s : HAPPY HOLIDAYY GUYS  :D
0Comments:

Post a Comment

Hello, I'm Fifyana Hasira Hassan. Stay at Lahad Datu Sabah. Thank you for visiting. Follow me okay :)

tiny talk;


blablabla
anything here


applause
layout by xara
helped by Qay and pixel-diary


← previous